خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
مجله سئو

10 نکته برای تاکید بر طراحی بصری در آموزش الکترونیکی


10 نکته برای تاکید بر طراحی بصری در آموزش الکترونیکی

خلاصه: آموزش طراحی بصری 10 دستورالعمل طراحی را کاوش و اعمال کنید که می‌توانند آموزش الکترونیکی شما را برای شفاف‌تر، خواندن و درک آسان‌تر تبدیل کنند. نه تنها می‌توانید یاد بگیرید که این روش‌ها چیست، بلکه می‌توانید استفاده از آنها را در این دستورالعمل‌های آنلاین تعاملی برنده جایزه، تمرین کنید. این دستورالعمل‌ها باعث می‌شود که آموزش الکترونیکی شما حرفه‌ای به نظر برسد، از فرآیند یادگیری کاربر پشتیبانی می‌کند و کارایی تولید دوره را افزایش می‌دهد (که باعث صرفه‌جویی در زمان و در نتیجه در هزینه شما می‌شود).
اهمیت طراحی بصری در آموزش الکترونیکی
طراحی بصری
طراحی بصری

طراحی آموزشی متخصصانی را از رشته‌های متنوعی مانند آموزش، روانشناسی، مدیریت بازرگانی و علوم کامپیوتر جذب کرده است. یک شغل طراح آموزشی اغلب هنگام توسعه دوره های آموزش الکترونیکی شامل نقش های متعددی از جمله مدیر پروژه، محقق، معلم، نویسنده، تهیه کننده ویدئو، طراح هنری و توسعه دهنده وب می باشد. طراحان آموزشی اغلب در زمینه های فنی یا آموزشی (جایی که تحصیلات/تجربه قبلی داشته اند) قوی تر هستند و ممکن است درک کاملی از اصول طراحی نداشته باشند. در این مقاله تعاملی، خواهید خواند و خواهید دید که چگونه با استفاده از دستورالعمل های کلیدی طراحی بصری، طراحی آموزشی خود را به سطح بعدی ببرید. طراحی زبان بصری دوره شماست. طراحی بصری موثر در دوره آموزش الکترونیکی، لحن یا خلق و خوی محتوا را تنظیم می کند و حس حرفه ای بودن و وضوح را منتقل می کند.این دوره ها واضح، آسان برای خواندن و به راحتی قابل درک هستند. طراحی بصری موثر بر اساس دستورالعمل‌های سبک خاصی است که با رعایت آنها، نه تنها دوره‌ها حرفه‌ای به نظر می‌رسند، بلکه می‌توانند از فرآیند یادگیری کاربران نیز پشتیبانی کنند و همچنین می‌توانند کارایی در تولید دوره را افزایش دهند (در زمان و در نتیجه در هزینه شما صرفه جویی می‌شود). بنابراین، این دستورالعمل ها برای طراحی بصری موثر چیست؟ در اینجا ده دستورالعمل وجود دارد که به شما کمک می کند تا بر طراحی بصری در طراحی آموزشی خود تأکید کنید.
1. نمایش <120 کلمه در یک زمان.

صفحه آرایی نباید بیش از 120 کلمه در هر زمان نمایش داده شود تا فضای آموزشی شلوغ یا خواندن آن دشوار نشود. اگر محتوای بیشتری برای موضوع در آن صفحه مورد نیاز است، به زبان آموز اجازه دهید تا برخی از مطالب را در همان فضا نشان دهد/پنهان کند یا محتوا را به چند صفحه تقسیم کند.
2. محتوا را قطع کنید.

محتوای دوره باید به گونه ای نوشته شود که برای درک و نگهداری مفید باشد. اگر محتوا به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم شود، مغز اطلاعات را سریع‌تر هضم می‌کند. به جای استفاده از یک یا دو پاراگراف طولانی، محتوا را به قسمت های کوچکتر از یک تا سه جمله تقسیم کنید یا از گلوله ها برای تأکید بر نکات کلیدی یادگیری استفاده کنید.
3. اندازه فونت برای خواندن آسان.

اگرچه اندازه فونت 10 یا 11 ممکن است برای چاپ یا ایمیل مناسب باشد، افزایش فونت به 12، 13 یا 14 برای محتوای متنی، خواندن مطالب را برای همه زبان‌آموزان آسان‌تر می‌کند. اندازه قلم (تا 24 تا 28) را برای سرصفحه های بخش دو برابر کنید و یک تا دو نقطه افزایش دهید (یعنی.e, 12 2 = 14) و عریض برای عنوان صفحات. شما می‌خواهید که محتوای شما تا حد امکان آسان‌تر خوانده شود و درک شود - به‌ویژه برای زبان‌آموزان بزرگسال که هنگام مشاهده اطلاعات روی صفحه با چالش‌هایی روبرو هستند.
4. از دو خط استفاده کنید.

قالب بندی فونت از زبان آموزان برای درک هدف متن (یعنی عنوان، عنوان فرعی و محتوای متن) پشتیبانی می کند. از فونت‌های Sans Serif مانند Arial، Veranda یا Tahoma برای محتوای بدنه و زیرنویس‌ها استفاده کنید، زیرا خواندن آنها روی صفحه‌ها آسان است. از فونت های Serif مانند Times، Palatino یا Garamond برای عناوین استفاده کنید تا آنها را برجسته کنید.
5. فضاهای سفید را بگنجانید.
آموزش طراحی بصری
آموزش طراحی بصری

فضای سفید یک مفهوم طراحی بصری است که به محتوا (اعم از کلمات یا گرافیک) اجازه می دهد تا برجسته تر و راحت تر قابل درک باشند. فضای سفید یا فضای نگاتیو لازم نیست سفید باشد، فقط باید رنگ پس‌زمینه و عاری از هرگونه گرافیک یا متن باشد. فضای سفید معمولاً به عنوان فضای خالی در بالا، پایین یا کنار صفحه در نظر گرفته می شود. با این حال، می توان آن را در تمام عناصر موجود در صفحه، مانند فضای سلول در یک جدول یا مناطق بافر در اطراف اشکال، ترکیب کرد. در بلوک‌های متن، پیشرو یا پیشرو می‌تواند شامل فضای خالی برای خواندن آسان‌تر باشد. تنظیم فاصله خطوط روی 1.2 به متن اجازه می دهد تا "نفس بکشد" و آن را از نظر بصری جذاب تر می کند. در اکثر برنامه های نویسندگی، می توانید به صورت دستی فاصله پاراگراف ها را دقیقاً به 16 تغییر دهید (اگر اندازه فونت 12 باشد). علاوه بر این، اضافه کردن 10 نقطه فاصله قبل از هر پاراگراف به صورت بصری آنها را از هم جدا می کند.6. استفاده از راهنماها و شبکه ها. هنگام طراحی طرح‌بندی صفحه، از راهنماها برای ایجاد حاشیه‌های خاص برای عناصری مانند متن متن، عنوان، گرافیک و عناصر ناوبری استفاده کنید. نرم افزار طراحی پست اینستاگرام. اکثر ابزارهای تالیف نیز ابزارهایی را برای تعیین مکان دقیق عناصر با استفاده از مختصات X و Y ارائه می دهند. این مختصات تعداد پیکسل ها را از گوشه سمت چپ بالا نشان می دهد. به عنوان مثال، عنوان ها را می توان در 60،60 و زیر عنوان ها را در 60،120 قرار داد. برای آسان‌تر کردن محاسبه حاشیه‌های صفحه و موقعیت‌یابی عناصر، از شبکه‌ها استفاده کنید. شبکه ها را می توان روشن یا خاموش کرد تا به شما امکان دهد اشیاء را با شبکه تراز کنید، به طوری که موارد به طور متناسب مرتب شده و به طور خودکار تراز شوند. فاصله شبکه را روی مواردی که به راحتی قابل کنترل هستند، مانند 10 نقطه، تنظیم کنید.
7. از بالا سمت چپ به سمت راست طراحی کنید.

زبان آموزان به صفحه ای نگاه می کنند که از بالا سمت چپ شروع می شود، که بهترین موقعیت برای عنوان صفحه است. با پیشرفت در محتوا، خواندن را در پایین سمت راست به پایان می‌رسانند، که مکان مناسبی برای دکمه پیمایش یا پاسخ است. از آنجایی که متن غربی از چپ به راست خوانده می شود، در صورت توجیه از چپ، به راحتی خوانده و درک می شود. در هر خط از متن تراز چپ، چشم به طور طبیعی به همان نقطه شروع حرکت می کند، برخلاف مکان های مختلف متن تراز وسط. این دستورالعمل برای متن اصلی و همچنین عنوان‌های فرعی، اساساً در هر جایی که متن چند خطی وجود دارد، اعمال می‌شود.
8. پالت رنگ خود را محدود کنید.

بیش از پنج رنگ اصلی را برای استفاده در طول دوره انتخاب نکنید.در صورت لزوم از سایه های روشن تر و تیره تر آن رنگ ها برای لهجه یا پس زمینه استفاده کنید. رنگ ها باید مکمل و از نظر بصری جذاب باشند. ابزارهای آنلاین مانند ژنراتورهای طرح رنگ و کتابخانه های مجموعه رنگ وجود دارند تا به شما کمک کنند یک پالت رنگ حرفه ای برای دوره خود ایجاد کنید. ایجاد کنتراست کافی بین رنگ هایی که استفاده می کنید را در نظر بگیرید (به خصوص اگر دوره شما باید شرایط دسترسی را برآورده کند). به عنوان مثال، اگر متن سیاهی در بالای پس‌زمینه بنفش تیره‌تر وجود دارد، برای خواندن راحت‌تر، یک رنگ را تغییر دهید تا کنتراست بین آنها افزایش یابد. شما می توانید پالت رنگ خود را با یک کنترل کننده کنتراست آنلاین بررسی کنید.
9. معانی رنگ ها را توضیح دهید.

گاهی اوقات رنگ ها می توانند فقط رنگ باشند. با این حال، رنگ ها همچنین می توانند چیزهای خاصی را به زبان آموزان نشان دهند. رنگ آبی مایل به سبز ممکن است نشان دهنده نیاز به پاسخی مانند دکمه «بعدی»، «بازی» یا «برای نمایش کلیک کنید» باشد. سایه های بسیار روشن پالت رنگ شما را می توان برای پس زمینه پشت بلوک های متنی استفاده کرد در حالی که سایه های تیره تر آن رنگ ها را می توان برای دکمه ها استفاده کرد. اگر تصمیم دارید از رنگ برای نشان دادن معنی استفاده کنید، مطمئن شوید که رنگ فقط یک معنی دارد (به عنوان مثال، از دکمه های قرمز برای نشان دادن "بعدی" و یک پرچم قرمز بزرگ برای نشان دادن پاسخ های اشتباه استفاده نکنید).
10. در طراحی بصری خود ثابت قدم باشید

این دستورالعمل‌ها تنها در صورتی از طراحی بصری عالی پشتیبانی می‌کنند که به طور مداوم در طول دوره شما استفاده شوند. ممکن است برای ایجاد یک سبک بصری برای دوره خود کمی کار اضافی لازم باشد - اما وقتی این کار را انجام دادید، مزایایی را ارائه خواهید داد. برای شما، تصمیمات طراحی در طرح‌بندی صفحات جدید را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا شما یک راهنمای برای کمک به شما دارید.همچنین کارایی را افزایش می‌دهد زیرا می‌توانید از طرح‌بندی‌ها برای چندین بخش استفاده مجدد و اصلاح کنید. برای فراگیران، این دوره ظاهر و احساس استانداردی خواهد داشت و اساساً از راه دور باقی خواهد ماند. طراحی بصری به آنها اجازه می دهد تا روی محتوا تمرکز کنند - که خواندن و درک آن آسان تر خواهد بود.
10 نکته برای تاکید بر طراحی بصری در آموزش الکترونیکی
طراحی بصری در آموزش الکترونیکی
طراحی بصری در آموزش الکترونیکی

الآن امتحانش کن! از این تعاملات برنده جایزه برای تمرین اعمال 10 دستورالعمل طراحی استفاده کنید اکنون که 10 دستورالعمل طراحی بصری را خوانده اید، روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا اعمال آنها را در یک صفحه آموزش الکترونیکی با طراحی ضعیف تمرین کنید. این نمایش تعاملی برنده جایزه بهترین نمایش در سال 2015 در DemoFest DevLearn شد. هر دستورالعمل را در صفحه تعاملی آنلاین اعمال کنید و ببینید که چگونه صفحه در هر مرحله تغییر می کند. دو نسخه برای انتخاب وجود دارد. یکی در Storyline و دیگری در Lectora..

15 راه برای کسب درآمد به عنوان یک تولید کننده محتوا


15 راه برای کسب درآمد به عنوان یک تولید کننده محتوا

تبدیل این نوع کسب‌وکار به یک کسب‌وکار مستقل موفق با پتانسیل سود بالا، نیازمند تلاش‌های بازاریابی استراتژیک و برندسازی است. یادگیری نحوه کسب درآمد از خلاقیت می تواند به شما کمک کند با درآمد ثابت از کسب و کار محتوای خود، شغلی بسازید. در این مقاله، ما توضیح می‌دهیم که سازندگان محتوا برای کسب دستمزد چه می‌کنند و 15 روشی را فهرست می‌کنیم که می‌توانید به‌عنوان تولیدکننده محتوا درآمد کسب کنید.
تولید کننده محتوا چیست؟
تولید کننده محتوا چیست
تولید کننده محتوا چیست

سازندگان محتوا محتوای اصلی را برای سرگرم کردن یا آموزش یک مخاطب خاص در قالب‌های آنلاین و آفلاین ایجاد می‌کنند. هم تولیدکنندگان محتوای آماتور و هم حرفه ای در یک رسانه خاص مانند ویدئو، گرافیک، طراحی یا نوشتن کار می کنند. آنها همچنین استعدادها را برای تولید مواردی ترکیب می کنند که به گروه بزرگی از دنبال کنندگان می رسد. سازندگان محتوا همچنین ممکن است به تأثیرگذارانی تبدیل شوند که با ارسال محتوا در وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو، دنبال‌کنندگان را جمع‌آوری می‌کنند. این سازندگان با یافتن و استفاده از جایگاه خود، مخاطبی را توسعه می دهند و برندی را بر اساس نوع خاصی از محتوا می سازند.از آنجا که این محتوا توده ها را با یک برند متصل می کند ، بسیاری از شرکت ها از این محتوا به عنوان راهی برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند و از تأثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن توصیه های محصول در خلاقیت های خود استفاده می کنند.
نمونه هایی از محتوا شامل موارد زیر است:

· وبلاگ

· وبلاگ صوتی

· فیلم های

· موسیقی

· هنر (هنرهای گرافیکی و زیبا)

· عکاسی

· شواهد راهنمایی

· کتابهای الکترونیکی

· منابع آموزشی

· نمودار

چگونه می توان به عنوان یک موسسه محتوا درآمد کسب کرد ایده های زیر می تواند به شما در کسب درآمد از طریق محتوای خود کمک کند:
1. یادگیری آنلاین را ارائه دهید

یک دوره را در تجربه خود با استفاده از یک بستر آنلاین آموزش دهید یا فیلم های آموزشی را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید. در نظر بگیرید که یک سری سمینارهای آنلاین را در اینترنت ارائه دهید که کاربران بتوانند در یک بسته خریداری کنند یا درسهای فردی را بفروشند تا کاربران بتوانند موضوعات مرتبط خود را انتخاب کنند. دوره های آموزش آنلاین نیز راهی برای بازاریابی مطالب دیگر مانند کتابهای الکترونیکی و دستورالعمل ها است.
2. مشاور باشید

از طریق یک برنامه مشاوره ، متخصصان در زمینه تخصص خود را ارائه دهید. به پیروان این گزینه را بدهید تا در یک جلسه آموزش فردی از راه دور شرکت کنند تا در مورد فن آوری های مربوط به زمینه تجربه خود بحث کنند. همچنین می توانید برای نقد هنری ، فیلم ها یا مطالب نوشتاری ، بررسی دیگری از نمونه کارها محتوای دیگر ارائه دهید. پس از ایجاد برند خود به عنوان یک اثر ، می توانید کار با یک شرکت را برای کمک به شکل گیری استراتژی محتوای آن ، به ویژه شرکت هایی که حاوی محصولات موجود در بازار تخصصی شما هستند ، نمایش دهید.
3. مشارکت برند را در نظر بگیرید

علائم تجاری از تأثیرگذار برای صحبت در مورد محصولات خود در وبلاگ های صوتی ، از طریق پست های رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها استفاده می کنند.شرکت‌ها تولیدکنندگان محتوا را برای تبلیغات استخدام می‌کنند، با این ایده که فالوورها اغلب پذیرای یک تأثیرگذار مورد علاقه هستند تا پیام‌های بازاریابی یک برند. شرکت‌ها معمولاً پس از انعقاد قرارداد برای مقدار مشخصی از تبلیغات در پلتفرم‌های اینفلوئنسر، به سازندگان محتوا، هزینه خاصی را پرداخت می‌کنند.
4. محتوای خود را به هنر قابل فروش تبدیل کنید

سازندگان محتوای بصری که چاپ و گرافیک را بر اساس عکاسی یا هنرهای تجسمی می فروشند، می توانند با استفاده از پلتفرم های فروش آنلاین در نظر گرفته شده برای تجارت الکترونیک، منبع درآمد ثابتی ایجاد کنند. افراد غیرهنرمند حتی می توانند از طریق نرم افزارهای مشابه، کلمات و نقل قول ها را به پوسترهای قابل چاپ یا هنری تبدیل کنند. یکی دیگر از راه حل های سودآور برای محتوای بصری، فروش اثر به صورت تصویر یا فیلم است. وب‌سایت‌هایی که در زمینه تصاویر و ویدیوهای رایگان یا پولی تخصص دارند، 8 پلتفرم رسانه اجتماعی که برای تولید محتوا به شما پول می دهند.به سازندگان محتوا برای خرید گرافیک، تصاویر و ویدیوها برای استفاده در سایت‌هایشان پول می‌دهند. برخی از سایت‌های سهام نیز به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهند تا در ازای درصدی از هزینه، آثار خود را مستقیماً از طریق پلتفرم به کاربران بفروشند. محتوای صوتی موجودی نیز یک منطقه خاص است که سازندگان محتوا می توانند آثار خود را بفروشند.
5. اشتراک ها را مشاهده کنید
کسب درآمد از انتشار ویدئو
کسب درآمد از انتشار ویدئو

اشتراک‌ها عضویت‌های پولی برای محتوای انحصاری، بدون آگهی یا مداوم هستند که توسط سازندگان محتوا ارائه می‌شود. اینفلوئنسرها همچنین می‌توانند اشتراک‌ها را با محتوای دیگر جفت کنند تا درآمد کسب کنند، مانند دسترسی به انتشارات هنری انحصاری یا آموزش‌های اضافی فقط با اشتراک برای افزایش درآمد. برخی از وب سایت ها خدمات اشتراکی را برای محتوای نوشته شده در قالب نشریات سریالی مانند خبرنامه ها، مجلات یا مقالات داستانی ارائه می کنند
.6. فروش کالا

فروش کالاهای برندتان از دو جهت برای شما سودمند است. زمانی که فالوورها محصولات شما را می خرند، درآمد کسب می کنید و همچنین از طریق خرید به رسمیت شناخته می شوید زیرا فالوورها آن را در کانال های خود به اشتراک می گذارند یا در پلتفرم های دیگر نظر می دهند. مگر اینکه خودتان کالا را بسازید، این روش شامل قرارداد با فروشندگان شخص ثالث برای ایجاد محصولات برند است. حاشیه سود خود را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید که آیا این کالا شغل ارزشمندی است یا خیر. بسیاری از اینفلوئنسرهای تثبیت شده می توانند با فروش لیوان، کلاه، تی شرت و سایر کالاها با لوگوهای برند یا سایر نمایش های محتوای شما، سود معقولی کسب کنند.
7. پست های سخنرانی را آماده کنید

سخنرانی در کنفرانس ها و کنفرانس های مرتبط با برند شما و حوزه محتوایی نیز می تواند درآمدزایی داشته باشد. برای دریافت دستمزد به عنوان یک مجری ممتاز، به دنبال رویدادهای صنعتی باشید که پانل‌ها یا سخنرانان اصلی را جذب می‌کنند. ممکن است از شما خواسته شود که یک بسته اطلاعاتی در مورد خود و برندتان یا یک ارائه ارائه دهید. در حالی که برخی از قراردادها هزینه سفر و اقامت را پرداخت می کنند، برخی دیگر ممکن است نه، بنابراین ممکن است لازم باشد برای تعیین ارزش طرف، هزینه ها را در مقابل درآمد خود محاسبه کنید. تولیدکنندگان محتوای مبتدی می توانند از چنین رویدادهایی برای کمک به ایجاد برند خود و جلب توجه مخاطبان بیشتر استفاده کنند.
8. در بازاریابی وابسته شرکت کنید

بازاریابی وابسته به سازندگان محتوا کمک می کند تا برای توصیه محصولات یا خدمات درآمد کسب کنند.پس از تهیه قراردادی که شامل جزئیات مربوط به نحوه کار مشارکت شرکت تابعه ، تأثیرگذار از شرکت محصول دریافت می کند و ممکن است کالاهای رایگان دریافت کند. این اثرات اغلب محصولاتی را که می خواهند از آنها استفاده کنند یا از قبل استفاده می کنند انتخاب می کنند و با تماس مستقیم با یک شرکت به دنبال این شرکتهای تابعه هستند.
9. اعلامیه مستقیم را مجاز کنید

برای کسب هزینه های اضافی ، تبلیغات را در سایت خود در نظر بگیرید. تأثیرگذار با پیگیری خوب و مشهور می تواند آثار بیشتری را از طرف تبلیغ کنندگان که می خواهند به مخاطبان گسترده ای برسند ، جذب کند. تبلیغات مستقیم معمولاً شامل یک علامت تبلیغاتی در بالای وب سایت شما ، در زیر یا طرفین است. در حالی که کاربر محتوا ، تبلیغات همچنین عناصر محتوای اضافی را نشان می دهد که ممکن است به برند شما مربوط باشد یا نمونه تصادفی از مواد بازاریابی را ارائه می دهد.
10. تبلیغات را در محتوای خود وارد کنید

مانند تبلیغات مستقیم از طریق وب سایت شما ، روش دیگری برای سرمایه گذاری محتوا وجود دارد و شامل تبلیغات در عناصر خاصی مانند فیلم ها است. تبلیغات را می توان قبل ، در حین و بعد از فیلم ها ، که برای محتوای طولانی تر ایده آل هستند ، وارد کنید. شما می توانید بر اساس فیلم های خود و مبلغ ارائه شده توسط تبلیغ کنندگان مختلف درآمد کسب کنید.
11. کمک های مالی را بپذیرید

ذینفعان خلاق از تاریخ حمایت کرده اند و رسانه های مدرن هنوز هم می توانند این نوع پشتیبانی را دریافت کنند. سیستم عامل های اهدای آنلاین به طرفداران این امکان را می دهد تا در ازای یک نماد برآورد کوچک مانند مشاهده شخصی یا محتوای اختصاصی ، امکانات محتوای مورد علاقه خود را اهدا کنند تا از شما بخاطر تشکر یا رایگان تشکر کنند. مناسب و به طور کلی برای شروع سازندگان محتوا ، کمکهای مالی ممکن است به شما کمک کند تا از طریق چندین سیستم عامل ، محتوای بیشتری را برای تهیه برند خود شروع کنید.ابزار مشاوره آنلاین برای سازندگان نیز راه جدیدی برای طرفداران برای حمایت از هنرمندان و تأثیرگذاران مورد علاقه خود است.
12. محتوای مهمان ایجاد کنید

نوشتن یک وبلاگ مهمان یا ایجاد یک ویدیو برای کانال اینفلوئنسر دیگری ممکن است به شما در کسب درآمد در آینده کمک کند. در حالی که برخی از تولیدکنندگان محتوا ممکن است برای یک مقاله مهمان یا محتوای دیگر هزینه کنند، این احتمال وجود دارد که شما بتوانید محتوا را تغییر دهید تا به طور رایگان به رسمیت شناخته شوید. به جای نمایش تبلیغات پولی در یک پلتفرم سازنده مشابه، ارائه محتوای مهمان می تواند به شما کمک کند به مخاطب جدیدی با علایق مشابه با بازار هدف خود دست یابید.
13. یک جامعه ایجاد کنید

مانند محتوای مهمان، ایجاد فضای اجتماعی برای دنبال‌کنندگان و دیگر تولیدکنندگان محتوا می‌تواند به شما کمک کند تا شناخته شوید و برند خود را به عنوان صدای پیشرو در حوزه تخصصی خود تثبیت کنید. از رسانه های اجتماعی برای راه اندازی یک گروه آنلاین با عضویت برای مشترکین انحصاری یا هرکسی که کسب و کار شما را دنبال می کند، استفاده کنید. گرد هم آوردن طرفداران و سازندگان همفکر، پشتیبانی و فرصت های منحصر به فردی را برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما فراهم می کند.
14. کتاب بنویسید

پس از ایجاد نام تجاری، داستان یا تجربه خود را به دنبال کنندگان بفروشید. قسمت‌های پادکست و وبلاگ‌ها را به محتوای کتاب الکترونیکی تبدیل کنید تا با قرار دادن همه آن‌ها در یک مکان برای طرفداران خود، بر روی کارهای گذشته خود بسازید. همچنین می‌توانید نسخه‌های فیزیکی یک کتاب را با استفاده از خدمات چاپ بر اساس تقاضا یا با سفارش تعداد معینی جلد برای فروش در یک پست سخنرانی یا از طریق وب‌سایت خودتان انتخاب کنید.
15. برند خود را بفروشید

اگر به عنوان یک خالق محتوا به جایگاه مشهوری برسید، ممکن است شرکت هایی را جذب کنید که علاقه مند به خرید حق استفاده از نام تجاری شما یا ایجاد کالا با محتوا یا نام شما هستند.برخی از اینفلوئنسرهابا تعداد فالوورهای زیادی ممکن است خط خرده فروشی خود را با کمک شرکت های موجود یا از طریق منابع خود راه اندازی کنند. کار با یک برند بزرگ خرده فروشی می تواند انعقاد قراردادهای فروش کالا در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ را تسهیل کند.
مزایای کار به عنوان تولید کننده محتوا
مزایای کار به عنوان تولید کننده محتوا
مزایای کار به عنوان تولید کننده محتوا

حرفه ای به عنوان یک تولید کننده محتوا می تواند به شما این آزادی را بدهد که به دنبال علایق خلاقانه و بیان هنری در زمینه های مختلف تخصصی باشید. اگرچه تقریباً در هر صنعتی می‌توانید به‌عنوان تولیدکننده محتوا در بخش بازاریابی شرکت‌ها کار پیدا کنید، بسیاری از سازندگان فرصت‌های شغلی آزاد را دنبال می‌کنند یا با کسب درآمد از محتوا، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کنند. انعطاف‌پذیری و آزادی ایجاد بر اساس اشتیاق شما، ایجاد محتوا را به یک حرفه جذاب برای اینفلوئنسرها و هنرمندان تبدیل می‌کند. تولید محتوا همچنین نشان می دهد که شما یک رهبر فکری در حوزه کاری خود هستید و به شما کمک می کند تا با سایر تولیدکنندگان برتر ارتباط برقرار کنید. کار مستقل به شما این امکان را می دهد که روزانه کاردستی خود را توسعه دهید و از خلاقیت خود برای تصور و تولید محتوا برای یک هدف خاص استفاده کنید.

20 تا بهترین سایت های جهان

20 تا بهترین سایت های جهان

بهترین سایت های جهان
بهترین سایت های جهان

آمازون

یک پله کمتر از سال گذشته، آمازون همچنان یکی از سه وب سایت برتر محبوب در اینترنت است و بر دنیای خرید آنلاین مسلط است. از Amazon.com، بازدیدکنندگان سایت می‌توانند کتاب‌ها، لباس‌ها، کالاهای خانگی، مواد غذایی و موارد دیگر را خریداری کنند! و اگر آنها برای عضویت در Prime ثبت نام کنند، آن خریدها را می توان تنها در عرض یک یا دو روز به درب منزل تحویل داد - به صورت رایگان! با چنین تنوع گسترده ای از محصولات و چنین خدمات باورنکردنی، جای تعجب نیست که آمازون امسال دوباره یکی از پیشتازان باشد.

فیس بوک

پیشروترین پلتفرم رسانه های اجتماعی در جهان است. طراحی نوآورانه آن، نحوه ارتباط مردم و زندگی خود را تغییر داده است. هر ماه، این وب سایت دارای 2.37 میلیارد کاربر است. 1.66 میلیارد نفر به طور متوسط ​​روزانه وارد فیس بوک می شوند و از ژانویه 2020 به عنوان کاربران فعال روزانه (DAU) در نظر گرفته می شوند که نشان دهنده افزایش 9 درصدی نسبت به سال گذشته است.

یاهو

Yahoo.com همچنان قوی است. یاهو برای مدت طولانی موتور جستجو و منبع خبری پیشرو بود و ممکن است همچنان به عنوان یکی از محبوب ترین وب سایت های آنلاین باقی بماند. با این حال، مدل کمی تغییر کرده است، زیرا واقعا کشش بیشتری برای اخبار، مقالات، امور مالی و غیره پیدا کرده است.در مقابل یک موتور جستجوی صرف

Reddit

ادعا می کند که "صفحه اول اینترنت" است. reddit.com که به‌عنوان سایتی برای اشتراک‌گذاری و تعامل اجتماعی ایجاد شده است، بین کاربران اینترنت در هر سنی بسیار محبوب شده است و بزرگترین حرکت ما از سال گذشته است که ۱۱ مکان را صعود کرده است! در reddit، کاربران می توانند مقالات، میم ها و گرافیک های مورد علاقه خود را برای لذت دیدن سایر کاربران آپلود کنند. پس از آن، هر پست بر اساس محبوبیت، رأی گیری و رتبه بندی می شود، به این امید که به صفحه اول برسد و بازدیدها را به دست آورد.

ویکیپدیا

یک دایره المعارف آنلاین است که حاوی مقالاتی در مورد هر رویداد تاریخی، مکان و موضوعی است که می توانید به آن فکر کنید. بسیاری از مردم برای پاسخ به سؤالات اساسی و تحقیق برای مبتدیان به ویکی پدیا مراجعه می کنند. ویکی‌پدیا با سرعت بیش از 1.8 ویرایش در ثانیه توسط ویراستاران سراسر جهان ساخته می‌شود. هر روز این سایت بیش از 13.89 میلیون بازدیدکننده دارد که آن را به یکی از محبوب ترین وب سایت ها در اینترنت تبدیل می کند.

eBay

در سال 1995، پیر امیدیار، یک سرگرمی آنلاین، AuctionWeb را به عنوان بخشی در وب سایت شخصی خود راه اندازی کرد. اولین تراکنش موفق سایت یک نشانگر لیزری خراب بود که به قیمت 14.83 دلار فروخته شد. در سال 1997، AuctionWeb نام خود را به eBay تغییر داد و امروزه این شرکت تجارت الکترونیک در 30 کشور دفاتر دارد. eBayدارای 138 میلیون حساب کاربری است و نزدیک به 35 درصد از کاربران تلفن همراه ایالات متحده برنامه این شرکت را در تلفن های خود دانلود کرده اند. eBay در سن خوزه، کالیفرنیا مستقر است و در آخرین دور گزارش خود بیش از 10 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.بینگ

ماکروسافت بینگ

شاید بینگ مایکروسافت پرکاربردترین موتور جستجوی جهان نباشد، اما در حال بالا رفتن از نمودارهاست. اولین بار توسط استیو بالمر در کنفرانس All Things Digital در سال 2009 معرفی شد، از امروز، بینگ سومین موتور جستجوی پرکاربرد در جهان است، پس از گوگل و بایدو چین. حدود 33 درصد از آمریکایی ها از Bingبرای جستجوهای آنلاین خود استفاده می کنند. علاوه بر این، Yahoo! از موتور بینگ برای پلتفرم ها و محصولات مختلف استفاده می کند. بریتانیا و تایوان دومین و سومین بازار بزرگ این شرکت پس از ایالات متحده هستند.

نتفلیکس

رید هستینگز و مارک راندولف که مشتاق تقلید از مدل Amazon.com بودند، نتفلیکس را در سال 1997 تصور کردند. چیزی که به عنوان یک سرویس سفارش پستی DVD شروع شد، اکنون یکی از بهترین خدمات پخش اشتراک در این سیاره است. این روزها، این پلتفرم دارای 148 میلیون کاربر در سراسر جهان است که تنها چین، سوریه، کره شمالی و کریمه از دسترسی به آن محروم هستند. رشد بین المللی اما از دستاوردهای داخلی پیشی گرفته است. بهترین سایت های ارائه دهنده انواع خدمات در ایران کدام اند؟ از سال 2015، تعداد ثبت نام های جدید در خارج از ایالات متحده چهار برابر شده است. با این حال، ایجاد حساب کاربری در ایالات متحده با نرخ کمتر از 50 درصد رشد کرده است. صرف نظر از این، نتفلیکس یک نیروگاه آنلاین است که به این زودی هیچ نشانه ای از کاهش سرعت نشان نمی دهد.

Office

، مجموعه ای سبک وزن و مبتنی بر ابر از محصولات آفیس مایکروسافت از جمله Word، Excel، PowerPoint و OneNote است که در سال 2008 راه اندازی شد و چندین بار تکرار و تغییر نام داشته است. امروزه، این یازدهمین وب سایت محبوب در لیست ما است. محبوبیت آن به تسلط آن در دفاتر در سراسر جهان و همچنین محبوبیت این نرم افزار در بین فریلنسرها مرتبط است.Office.com همچنین از Outlook، People، Calendar و OneDrive پشتیبانی می کند.

Instructure

Instructure ممکن است نام آشنای نباشد، اما این شرکت فناوری آموزشی به عنوان دوازدهمین پلتفرم آنلاین پربازدید در سال 2020 است. Instructure در سالت لیک سیتی، یوتا، و توسط دو دانشجوی فارغ التحصیل BYU تأسیس شده است، ناشر و توسعه دهنده یک وب سایت است. برنامه مدیریت یادگیری مبتنی بر بوم. همچنین Canvas Network را که یک پلتفرم دوره های آنلاین باز گسترده است، حفظ می کند.

Shopify

Shopify به کسب و کارها و کارآفرینان اجازه می دهد تا با استفاده از رابط WYSIWYG، بدون نیاز به مهارت های کدنویسی، ویترین های دیجیتالی ایجاد کنند. این شرکت کانادایی چندین ویژگی مفید از جمله عملکرد گزارش بازاریابی، پردازش پرداخت، خدمات حمل و نقل و ابزارهای مختلف تعامل با مشتری را ارائه می دهد. چیزی که به عنوان یک استارتاپ کوچک در سال 2004 شروع شد، اکنون یک شرکت چند ملیتی است که در سال 2019 بیش از 1.5 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. بیش از یک میلیون فروشنده و کسب و کار برای اجرای عملیات خود به پلتفرم متکی هستند و این سایت بیش از 100 میلیارد دلار از فروش خود را پردازش کرده است. طول عمر. Shopify را در رتبه 13 در لیست "محبوب ترین وب سایت ها" ما قرار داد.

Twitch
Twitch

Twitch

چهاردهمین وب سایت محبوب Twitch است. یکی از زیرمجموعه های Amazon.com، Twitch در سال 2011 روی صحنه کلیک کرد. یک سایت پخش زنده که در بین علاقه مندان به بازی های ویدیویی محبوب است، اکنون رویدادها و مسابقات الکترونیکی را علاوه بر پخش جریانی شخصی از حساب های صاحبان عنوان پخش می کند. در سال‌های اخیر، این پلتفرم انواع تولیدکنندگان محتوا، از برنامه‌های خبری مستقل گرفته تا کانال‌های نقد و بررسی فیلم را به خود جذب کرده است.تا سال 2018، 2.2 میلیون پخش کننده حساب کاربری در توییچ ایجاد کرده اند و روزانه 15 میلیون کاربر به این پلتفرم دسترسی دارند. تا به امروز، وب سایت با بیش از 27000 کانال شخص ثالث شریک است. اکثریت قریب به اتفاق، 81.5 درصد، از کاربران Twitch مرد هستند، با 55 درصد در جمعیت تبلیغاتی مطلوب 18-34 قرار دارند.

CNN

سرمایه دار سرمایه دار تد ترنر در سال 1980 شبکه خبری کابلی را راه اندازی کرد که با نام CNN نیز شناخته می شود. در آن زمان، این اولین کانال ایالات متحده بود که پوشش خبری 24 ساعته را ارائه می کرد. از سال 2018، 90.1 میلیون خانوار آمریکایی از طریق بسته های کابلی خود در این کانال مشترک شدند. CNN در سال 1995 به صورت آنلاین راه اندازی شد و اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین وب سایت های خبری در جهان رتبه بندی می شود. این پلتفرم ترکیبی از گزارش دهی حرفه ای، وبلاگ نویسی و پخش زنده است. از سال 2016، CNN چهار نسخه از وب سایت خود را حفظ می کند: یک نسخه آمریکایی، یک نسخه عربی، یک نسخه اسپانیایی و یک نسخه بین المللی. بر اساس آمار اتاق خبر CNN، پلتفرم دیجیتال آن «هستاینستاگرام

یکی از محبوب‌ترین سایت‌های شبکه‌های اجتماعی روی کره زمین، زیرمجموعه فیس‌بوک، اینستاگرام، که با نام IG یا Insta نیز شناخته می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را پست کنند و نظر بدهند. این سایت در سال 2010 راه اندازی شد و در عرض دو ماه یک میلیون کاربر به دست آورد. امروزه، حدود یک میلیارد نفر در سراسر جهان حساب‌های فعالی دارند که حداقل یک بار در ماه به آنها دسترسی دارند. جالب‌تر اینکه هر روز 500 میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. اینستاگرام چهارمین اپلیکیشن پر دانلود بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ بوده و به ۳۲ زبان در دسترس است.

Intuit

Intuit یک پلت فرم آنلاین برای کسب و کارهای کوچک، نرم افزار حسابداری، مالی و تهیه مالیات را ارائه می دهد. دو پلتفرم اصلی Intuit QuickBooks و TurboTax هستند. همچنین محصولات محبوب شرکتی مانند ProConnect Tax Online و محصولات مختلف حقوق و دستمزد را ارائه می دهد. Fortune در فهرست 100 بهترین شرکت برای کار، Intuit را در رتبه یازدهم قرار داد و در سال 2019، این شرکت 6.8 میلیارد دلار درآمد داشت. از آنجایی که بسیاری از مشتریان Intuit برای فعالیت های تجاری روزانه خود به پلتفرم متکی هستند، از حجم بالایی از ترافیک برخوردار است و در رتبه هجدهم لیست ما قرار دارد.

نیویورک سیتی تایمز

اگرچه نیویورک تایمز اغلب به عنوان یک "شکست" مورد انتقاد قرار می گیرد، در سال های اخیر ثروت خود را تغییر داده است. این شرکت رسانه خبری در حال حاضر 4.5 میلیون مشترک دارد که بیش از 3.5 میلیون کاربر برای یک یا چند محصول آنلاین ناشر پرداخت می کنند. اکثر مشترکان تایمز که توسط بسیاری به عنوان به اصطلاح "کاغذ ضبط" شناخته می شود، سایت را چندین بار در روز چک می کنند و آن را به یک مقصد پر ترافیک تبدیل می کنند.با این حال، ثبات این شرکت به رشد دیجیتال بستگی دارد و امیدوار است در پنج سال آینده به 10 میلیون مشترک دیجیتال برسد.

Chase
Chase

Chase

چیس، یکی از "چهار بانک بزرگ" در ایالات متحده، نزدیک به 3 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کند و بیش از 5000 شعبه را در سراسر کشور اداره می کند. به گفته این شرکت، نزدیک به نیمی از خانوارهای آمریکایی یک حساب بانکی چیس دارند و بیشتر این مشتریان از درگاه دیجیتال این شرکت استفاده می کنند. خدمات بانکداری آنلاین قوی Chase به دارندگان حساب این امکان را می دهد تا وظایف مختلفی را انجام دهند، از پرداخت صورتحساب گرفته تا واریز چک. ترافیک آنلاین روزانه قابل توجه Chaseباعث شده است که آن را در رتبه بیستم لیست 20 وب سایت محبوب ما قرار دهیم.در اینجا شما آن را دارید، 20 وب سایت محبوب! بسیار جالب است که ببینید چه چیزی از سال گذشته به سمت بالا و پایین حرکت می کند! ما تضمین می کنیم که برخی از این وب سایت ها همچنان در لیست سال آینده خواهند بود، اما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم در سال آینده چه تغییراتی خواهد شد. آیا رویای این را دارید که روزی وب سایت شما در این لیست ظاهر شود؟ امروز با تیم FreshySites صحبت کنید و با طراحی وب متخصص و پشتیبانی وب سایت از متخصصان شروع کنید.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال
بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

حقایق تایید شده توسط مایکل روزنستون ما بهترین محصولات را از طریق یک فرآیند بررسی مستقل توصیه می کنیم و تبلیغ کنندگان بر انتخاب ما تأثیری ندارند. در صورت بازدید از شرکای پیشنهادی ما ممکن است غرامت دریافت کنیم. برای اطلاعات بیشتر، افشای آگهی‌دهنده ما را بخوانید. اگر می خواهید ارزهای رمزنگاری شده بخرید یا بفروشید، افتتاح حساب در یک صرافی ارز دیجیتال یک راه عالی برای شروع است. صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند پلتفرم‌های کارگزاری آنلاین عمل می‌کنند و ابزارهایی را که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و توکن‌هایی مانند بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهند. هنگام انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال، مهم است که عواملی مانند دارایی های پشتیبانی شده، کارمزدها، روش های پرداخت و امنیت را در نظر بگیرید. برای کمک به شما در یافتن صرافی مناسب، هنگام انتخاب این لیست از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال، این عوامل را در نظر گرفتیم.

بهترین مبادلات ارزهای دیجیتال در سال 2022

بهترین اپلیکیشن موبایل: Crypto.com

بهترین برای ایمنی: جمینی

بهترین برای آلت کوین ها: بیت مارت

بهترین برای کارمزدهای پایین و بهترین برای معامله گران فصلی: Kraken

بهترین برای بیت کوین: برنامه نقدی

بهترین صرافی غیرمتمرکز: Bisq

برخلاف شرکت‌های کارگزاری سنتی، صرافی‌های ارز دیجیتال عضو شرکت حمایت از سرمایه‌گذاران اوراق بهادار نیستند. (SIPC). بنابراین، مگر اینکه شرایط استفاده به نحو دیگری پیش‌بینی کند، سرمایه‌گذارانی که دارایی‌های کریپتو را در صرافی‌های رمزنگاری نگهبانی ترکیب می‌کنند، ممکن است وجوه خود را به‌عنوان طلبکاران بدون تضمین از دست بدهند.سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سایر عرضه‌های اولیه سکه (ICO) بسیار پرخطر و سوداگرانه است و بازارها می‌توانند به شدت نوسان داشته باشند. لطفا قبل از هر گونه تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت کنید. این مقاله توصیه ای از طرف Investopedia یا نویسنده برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیست، همچنین صحت یا به موقع بودن اطلاعات را تضمین نمی کند.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

Best Crypto Exchanges of 2022

· Best Mobile App: Crypto.com


· Best for Security: Gemini


· Best for Altcoins: BitMart


· Best for Low Fees and Best for Experienced Traders: Kraken


· Best for Bitcoin: Cash App


· Best Decentralized Exchange: Bisq


روش

4.7Crypto.com

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 250

کارمزد تراکنش: 0.04٪ تا 0.4٪

حداقل سپرده یا خرید: 1 دلار

ما Crypto.comرا به‌عنوان بهترین برنامه مبادله ارزهای دیجیتال برای موبایل انتخاب کردیم، زیرا یک اکوسیستم تجاری و سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال گسترده را ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی از گوشی هوشمند خود به آن دسترسی داشته باشید.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

پشتیبانی از بیش از 250 ارز دیجیتال

طیف وسیعی از محصولات ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد

کمبود

هزین نسبتا بالا

پشتیبانی ضعیف مشتری

بررسی اجمالی

Crypto.com که در سال 2016 راه اندازی شد، به یکی از صرافی های پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل شده است. اکنون در 90 کشور در سراسر جهان در دسترس است و از بیش از 250 ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

Crypto.com علاوه بر ارائه تعداد زیادی دارایی پشتیبانی شده، اکوسیستم گسترده ای از دارایی های دیجیتالی متشکل از بلاک چین خود، Crypto را نیز ارائه می دهد.زنجیره سازمان؛ توکن بومی به نام CRO؛ کارت‌های ویزا رمزگذاری‌شده؛ محصولات رمزنگاری که درآمدزایی می‌کنند؛ و موارد دیگر.

اما قابل توجه ترین برنامه موبایل Crypto.com است. در حالی که بسیاری از برنامه های موبایل مبادله ارزهای دیجیتال نسخه های ساده شده پلتفرم مبتنی بر وب صرافی را ارائه می دهند، Crypto.comبر ساخت برنامه ای متمرکز شده است که طیف گسترده ای از محصولات و ویژگی ها را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند از اکوسیستم صرافی بهره مند شوند. می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را بخرند، بفروشند، معامله کنند و سود کسب کنند و همچنین با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

طبق گزارش TrustPilotاز کاربران سابق و فعلی که بررسی‌های بدی از خود به جای گذاشته‌اند، در حالی که Crypto.com محصولات و ویژگی‌های فراوانی را ارائه می‌دهد، پشتیبانی مشتری وجود ندارد. همچنین، مگر اینکه با حجم بالاتر معامله کنید، در نهایت کارمزد تراکنش های نسبتا بالایی تا 0.40 درصد پرداخت خواهید کرد.

اگر به دنبال یک تجربه عالی معاملات ارز دیجیتال موبایلی هستید، Crypto.comبه لطف طیف وسیعی از محصولات و ویژگی های آن و همچنین تعداد زیادی دارایی های پشتیبانی شده، مسلما بهترین انتخاب است.

بهترین ها برای Safety Gemini

رتبه بندی اینوستوپدیا

4.6

جوزا

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 75

کارمزد تراکنش: 0.99 تا 2.99 دلار برای خریدهای کوچک، 1.49 درصد برای سفارش‌های بیش از 200 دلار

حداقل سپرده یا خرید: بسته به دارایی متفاوت است

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

ما Geminiرا به‌عنوان امن‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال انتخاب می‌کنیم زیرا پروتکل‌های امنیتی قوی دارد، وجوه کاربران را ایمن نگه می‌دارد و دارای گواهینامه SOC 2 است.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

برای همه کاربران 50 Uموجود است.ایالت اس

بورس نقدینگی بالا

وجوه را در کیف پول داغ تضمین کنید

چارچوب امنیتی قوی

کمبود

کارمزد بالا برای بسیاری از معاملات

از ارزهای دیجیتال کمتری نسبت به بسیاری از صرافی های رقیب پشتیبانی می کند

بررسی اجمالی

جمینی که در سال 2014 توسط تایلر و کامرون وینکلووس راه اندازی شد، به دلیل تاکید شدیدش بر امنیت و انطباق شهرت دارد. صرافی مستقر در نیویورک دارای بیمه کیف پول داغ است تا اطمینان حاصل کند که وجوه کاربر در صورت نقض امنیتی ایمن باقی می ماند. علاوه بر این، کاربران را ملزم به تکمیل فرآیند تأیید هویت برای کاهش احتمال تقلب می کند.

Gemini همچنین کاربران را به استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای برای محافظت از حساب‌های خود تشویق می‌کند و گزینه بررسی و تأیید دستگاه‌های مورد استفاده برای ورود به حساب‌های تجاری خود را ارائه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی های امنیتی برجسته Geminiاین است که دارای گواهینامه SOC 2است، به این معنی که حسابرسان شخص ثالث چارچوب امنیتی و انطباق شرکت را تأیید کرده اند.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال
بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

Gemini که برای معامله گران پیشرفته ساخته شده است، داشبورد معاملاتی درجه یک را ارائه می دهد که از بیش از 75 ارز دیجیتال و توکن پشتیبانی می کند. جمینی همچنین کارت‌های پاداش ارز دیجیتال را ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد کالاها و خدمات را با ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

پلتفرم اصلی جمینی و پلتفرم معامله‌گران فعال از ساختارهای کارمزد متفاوتی استفاده می‌کنند. پلتفرم های اصلی برای تراکنش های کوچکتر مبلغ ثابتی و برای تراکنش های بالای 200 دلار 1.49% بسیار بالا دریافت می کنند. پلتفرم‌های معامله‌گر فعال تا 0.4 درصد کارمزد سازنده را دریافت می‌کنند و با افزایش حجم معاملات کاهش می‌یابند. اینها نیز در سطح بالایی قرار دارند.با این حال، پرداخت هزینه نسبتاً بالا ممکن است هزینه کمی برای امنیت بسیار قوی Gemini باشد.

معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که ترجیح می‌دهند روی یک پلتفرم بسیار امن معامله کنند، از آنچه Geminiارائه می‌کند قدردانی خواهند کرد.

بهترین برای Altcoins BitMart

رتبه بندی اینوستوپدیا

4.4

بازار بیت

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 1000

کارمزد تراکنش: 0.045% تا 0.25%

حداقل سپرده یا خرید: 30 دلار هنگام خرید از بیت‌مارت، معاملات نقطه‌ای فاش نشده است.

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

BitMart بهترین انتخاب ما در رده بهترین آلت کوین ها است زیرا به کاربران 180 کشور اجازه می دهد تا بیش از 1000 ارز رمزنگاری شده را خریداری و بفروشند.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

از تعداد زیادی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند

فرصت های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را فراهم کنید

خرید و فروش ساده ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد

کمبود

2021 یک هک عظیم را تجربه کرد

بازخورد بدی از مشتریان دریافت کرد

بررسی اجمالی

BitMart یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال است که در سال 2017 تأسیس شد و در بیش از 180 کشور موجود است. این به کاربران امکان خرید، فروش و ذخیره بیش از 1000 ارز دیجیتال و توکن را می دهد.

BitMart که در جزایر کیمن تأسیس شد، به یک مکان تجاری پیشرو برای ارزهای دیجیتال کوچک و متوسط ​​تبدیل شده است. بیت‌مارت دارایی‌ها و جفت‌های معاملاتی بیشتری نسبت به همتایان پیشرو خود در بازار ارائه می‌کند، بنابراین سرمایه‌گذارانی که به دنبال اضافه کردن دارایی‌های رمزنگاری تازه راه‌اندازی شده یا مبهم به سبد خود هستند، ممکن است آنچه را که به دنبال آن هستند در این صرافی بیابند.

علاوه بر این، مشتریان BitMartمی‌توانند از ویژگی کسب درآمد صرافی برای کسب سود در دارایی‌های رمزنگاری شده توسط صرافی استفاده کنند.کاربرانی که BMX، توکن بومی صرافی را در اختیار دارند، می‌توانند از کارمزد تراکنش ترجیحی نیز برخوردار شوند.

در حالی که بیت‌مارت چیزهای زیادی برای ارائه به معامله‌گران رمزنگاری با تجربه دارد، این صرافی در طول سال‌ها بازخورد ضعیفی از مشتریان دریافت کرده است. به عنوان مثال، چندین شکایت از کاربران Trustpilot مشکلات برداشت، پشتیبانی ضعیف مشتری و عدم شفافیت را گزارش کردند. با این حال، حداقل برخی از بررسی های مثبت وجود دارد.

علاوه بر این، BitMartدر دسامبر 2021 دچار یک نقض امنیتی شد که منجر به از دست دادن 196 میلیون دلار از وجوه کاربران شد. 1 اگرچه BitMartقول داده است که به کاربران غرامت بدهد، اما این هک به شدت به اعتبار صرافی لطمه زده است.

علیرغم این کاستی ها، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال که به تجارت ارزهای رمزنگاری مختلف کمتر شناخته شده هستند، آنچه را که به دنبال آن هستند را در بیت مارت پیدا خواهند کرد.

بهترین برای کارمزدهای کم و بهترین برای معامله گران با تجربه Kraken

رتبه بندی اینوستوپدیا

4.2

آژیر

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 120

کارمزد تراکنش: 0.00٪ تا 0.26٪

حداقل سپرده یا خرید: 1 دلار، اما ممکن است بسته به روش متفاوت باشد

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

پلتفرم معاملاتی حرفه ای Kraken، Kraken Pro، انتخاب ما برای بهترین پلتفرم معاملاتی با کارمزد پایین است زیرا برخی از کمترین هزینه ها را در فضای معاملات ارزهای دیجیتال دریافت می کند. همچنین اولین انتخاب معامله گران با تجربه ما است زیرا انواع سفارشات پیشرفته را ارائه می دهد و از معاملات حاشیه و آتی پشتیبانی می کند.

مزایا و معایب

مزیت - فایده - سود - منفعت

تعداد زیادی از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده

هزینه های کم با Kraken Pro

بورس نقدینگی بالا

کمبود

در همه ایالات متحده موجود نیست.ایالت اس

گزینه های محدود تامین مالی حساب

بررسی اجمالی

Kraken که در سال 2011 تأسیس شد و در اکثر نقاط جهان در دسترس است، یکی از معتبرترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در جهان است. صرافی مستقر در سانفرانسیسکو به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که بیش از 120 ارز رمزنگاری شده را خریداری، بفروشند و ذخیره کنند، در حالی که هزینه های پایینی را در پلت فرم معاملاتی حرفه ای خود، Kraken Pro، دریافت می کنند.

این صرافی غنی از ویژگی‌های ارز دیجیتال، خود را به عنوان پلتفرم انتخابی برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در روزهای اولیه بازار ارزهای دیجیتال تثبیت کرد و شهرت خود را به عنوان یک مکان معاملاتی قابل اعتماد و حرفه‌ای حفظ کرده است.

Kraken دو پلتفرم، پلتفرم تجاری اصلی و پلتفرم حرفه ای Kraken Proرا ارائه می دهد. داشبورد حرفه ای صرافی ابزارهای تجزیه و تحلیل نمودار بسیار قابل تنظیم، بینش دقیق در کتاب سفارش، 13 نوع سفارش و اجرای با سرعت بالا را ارائه می دهد. علاوه بر معاملات نقطه ای، کاربران Krakenهمچنین می توانند ارزهای رمزنگاری شده را با مارجین معامله کنند و استراتژی های معاملاتی مشتقات رمزنگاری را اجرا کنند.

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال
بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

در حالی که هزینه های خرید فوری در پلتفرم اصلی Kraken بسیار بالا است (تا 1.5٪)، هزینه ها در Kraken Proبسیار پایین است. Kraken Pro یک ساختار کارمزد طبقه بندی شده ارائه می دهد که به معامله گران عمده اجازه می دهد در هزینه های معاملاتی صرفه جویی کنند. برای معامله گران با حجم 30 روزه زیر 50000 دلار، کارمزد سازنده Kraken Proاز 0.16٪ و کارمزد گیرنده از 0.26٪ شروع می شود. بهترین سایت های ارائه دهنده انواع خدمات در ایران کدام اند؟ با این حال، هزینه‌های سازنده می‌تواند تا 0٪ و کارمزدهای گیرنده می‌تواند تا 0.10٪ باشد (برای معامله‌گران با حجم 30 روزه بیش از 10 میلیون دلار).

علاوه بر این، Krakenگزینه‌های مالی محدودی دارد و انتقال سیمی روش اصلی پرداخت برای کاربران Kraken است.انتقال ACH پشتیبانی نمی شود.

بهترین برای برنامه های بیت کوین کش

رتبه بندی اینوستوپدیا

4.2

برنامه نقدی

انجام ندهید. ارزهای قابل معامله: 1

کارمزد تراکنش: متفاوت است

حداقل سپرده یا خرید: 1 دلار

باز کردن یک حساب کاربری

چرا آن را انتخاب می کنیم

ما Cash Appرا به عنوان برترین گزینه خود در میان صرافی‌های فقط بیت‌کوین انتخاب می‌کنیم، زیرا به شما امکان می‌دهد بیت‌کوین را به ?

آموزش حسابداری شخصی | سامان دهی دخل و خرج شخصی

آموزش حسابداری شخصی | سامان دهی دخل و خرج شخصی

حسابداری شخصی اصطلاحی است که مدیریت پول و همچنین پس انداز و سرمایه گذاری را در بر می گیرد. این امر شامل بودجه بندی، بانکداری، بیمه، وام مسکن، سرمایه گذاری، برنامه ریزی بازنشستگی، و برنامه ریزی مالیات و املاک است. اصطلاح حسابداری شخصی اغلب به صنعتی اطلاق می شود که خدمات مالی را به افراد و خانواده ها، به صورت مستقل ارائه می دهد و به آنها در زمینه هایی مانند فرصت های مالی مختلف و نحوه سرمایه گذاری در امور گوناگون مشاوره می دهد. حسابداری شخصی در رابطه با رسیدن به اهداف سرمایه گذاری شخصی برای نیاز های مالی کوتاه مدت، برنامه ریزی برای بازنشستگی یا پس انداز برای تحصیلات دانشگاهی است. در این مقاله قصد داریم به آموزش حسابداری شخصی و استراتژی های مربوط به آن بپردازیم.


حساب داری شخصی چیست؟

آموزش حسابداری شخصی

آموزش حسابداری شخصی

حسابداری شخصی فرآیند برنامه ریزی و مدیریت فعالیت های مالی شخصی مانند درآمد، هزینه، پس انداز، سرمایه گذاری و بیمه است. فرآیند حسابداری شخصی را می توان در یک بودجه یا برنامه مالی خلاصه کرد. حوزه های حسابداری گسترده است و داشتن سواد مالی در این رابطه یک امر ضروری تلقی می شود. در واقع حسابداری شخصی، شامل نحوه مدیریت صفر تا صد امور مالی شخصی یا خانواده، به صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت است. این اصطلاح همچنین برای توصیف کل صنعت اختصاص داده شده به خدمات و محصولات طراحی شده برای کمک به افراد برای مدیریت امور مالی و همچنین فرصت های سرمایه گذاری استفاده می شود.


درآمد


درآمد به منبعی از جریان نقدی اشاره دارد که فرد آن را دریافت کرده و سپس برای حمایت از خود و خانواده از آن استفاده می کند. منابع متداول درآمد شامل حقوق و دستمزد، پاداش، دستمزد ساعتی، حقوق بازنشستگی، سود سهام و ... هستند که فرد می تواند از آن برای خرج کردن، پس انداز یا سرمایه گذاری استفاده کند. از این نظر، درآمد را می توان به عنوان اولین گام مهم در آموزش حسابداری شخصی در نظر گرفت.


مخارج


مخارج شامل تمام هزینه هایی است که یک فرد در رابطه با خرید کالا ها و خدمات دیگر متحمل می شود. مخارج به دو دسته تقسیم می شوند: پول نقد (پرداخت با پول نقد) و اعتبار (پرداخت با قرض گرفتن پول). بخش عمده ای از درآمد بیشتر مردم به بخش مخارج، اختصاص می یابد. منابع متداول هزینه های مخارج عبارتند از: پرداخت اجاره، وام مسکن، مالیات، غذا، سرگرمی، سفر و .. . اگر میزان هزینه های مخارج بیشتر از درآمد باشد، فرد دچار کسری بودجه یا درآمد می شود. مدیریت هزینه ها به اندازه دریافت درآمد مهم است.


پس انداز


پس انداز در حسابداری شخصی به وجه اضافه ای اشاره دارد که برای سرمایه گذاری یا هزینه های آتی نگهداری می شود. هزینه های حاصل از تفاوت بین درآمدی ومخارج، می تواند به سمت پس انداز یا سرمایه گذاری هدایت شود. مدیریت پس انداز یک حوزه حیاتی از امور مالی شخصی است. اشکال متداول پس انداز عبارتند از: پول نقد، حساب بانکی پس انداز و اوراق بهادار.


سرمایه گذاری


سرمایه گذاری به خرید دارایی هایی مربوط می شود که انتظار می رود نرخ بازدهی ایجاد کند، با این امید که در طول زمان فرد پول بیشتری نسبت به سرمایه گذاری اولیه خود دریافت کند. سرمایه گذاری ریسک هایی را به همراه دارد و همه دارایی های سرمایه گذاری شده، در واقع نرخ بازدهی مثبتی تولید نمی کنند.


بیمه


بیمه یک اصول اساسی در زمینه حسابداری مالی محسوب می شود و به طیف وسیعی از خدمات گفته می شود که می توان از آنها برای محافظت در برابر یک رویداد نامطلوب و پیش بینی نشده استفاده کرد. محصولات بیمه متداول عبارتند از: بیمه عمر، بیمه سلامت، بیمه آتش سوزی، بیمه املاک و .. .


چرا آموزش حسابداری شخصی اهمیت دارد؟

آموزش حسابداری شخصی

آموزش حسابداری شخصی

فرایند حسابداری شخصی نه تنها بخش مهمی از مدیریت نیاز های مالی روزانه شما است، بلکه در برنامه ریزی آینده مالی شما نیز نقش مهمی ایفا می کند. هرچه زودتر به امور مالی وحسابداری شخصی دست پیدا کنید، چشم انداز بلند مدت مالی شما برای مواردی مانند سرمایه گذاری یا برنامه ریزی برای بازنشستگی بهتر خواهد بود. با درک عناصر حسابداری شخصی، می توانید فرصت هایی برای بهبود وضعیت مالی خود ایجاد کنید، که این کار به شما کمک کند تا برای نیازهای فعلی خود بودجه بندی کنید و در عین حال برای اهداف بلندمدت مالی برنامه ریزی کرده و در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنید.


خرید ممبر تلگرام و...، با کیفیت ترین سرویس خدمات شبکه های اجتماعی

استراتژی هایی برای آموزش حسابداری شخصی

استراتژی های حسابداری شخصی

استراتژی های حسابداری شخصی

فرآیند برنامه ریزی حسابداری شخصی، به داشتن یک برنامه قوی و پایبندی به آن بستگی دارد. طرح های اجرایی فرآیند حسابداری شخصی، معمولاً توسط بانکداران شخصی و مشاوران سرمایه گذاری تهیه می شوند که با مشتریان خود برای درک نیاز ها و اهداف آنها کار میکنند، و یک مسیر مناسب را ایجاد می کنند. به طور کلی، اجزای اصلی فرآیند حسابداری شخصی عبارتند از:


اهداف ارزیابی

توسعه برنامه نظارت بر اجرا و ارزیابی مجدد

1.پس انداز داشته باشید؛ پس انداز کافی برای رسیدن به اهداف بلند مدت ضروری است. روش بودجه ریزی 50/30/20 یک چارچوب عالی ارائه می دهد و به این صورت تجزیه می شود: 50 درصد از دستمزد یا درآمد خالص شما (یعنی پس از کسر مالیات) صرف وسایل ضروری زندگی مانند اجاره، آب و برق، خوراک و حمل و نقل می شود. 30 درصد به مخارج اختیاری، مانند صرف غذا در بیرون از خانه و خرید لباس، و بیست درصد به پرداخت بدهی و پس انداز برای بازنشستگی و موارد اضطراری اختصاص می یابد. به لطف تعداد زیادی از برنامه های حسابداری شخصی برای تلفن های هوشمند که امور مالی روزمره را در اختیار شما قرار می دهند.


2.خرید بیمه؛ بیمه سلامت، خودرو، خانه و زندگی می تواند شما و عزیزانتان را از مشکلات مالی در صورت بروز حوادث یا بیماری محافظت کند.


3. به هنگام سرمایه گذاری در بورس یا در زمینه ارز های دیجیتال، به یاد داشته باشید که بازده بالا به معنای ریسک بالا است. تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری های شما می تواند این ریسک را کاهش دهد و از سرمایه گذاری های شما محافظت کند.


4. از کارت های اعتباری خود هوشمندانه استفاده کنید؛ کارت های اعتباری به دلیل الکترونیکی بودنشان و عدم دسترسی به پول و سرمایه به صورت فیزیکی، می توانند به نوعی باعث افزایش هزینه ها و مخارج زندگی شوند. بنابراین یکی از استراتژی های اساسی در اصول حسابداری صحیح به شمار می روند.


5. از گرفتن وام های سنگین خودداری کنید؛ قبل از گرفتن وام مطمئن شوید که می توانید اقساط خود را در موقع مقرر باز پرداخت کنید. این کار به طور کلی اعتبار شما را بهبود می بخشد.


6. برای بازنشستگی خود برنامه ریزی کرده و پس انداز داشته باشید؛ شروع فرایند بازنشستگی ممکن است طولانی به نظر برسد، اما خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید فرا می رسد. کارشناسان حسابداری و امور مالی اظهار دارند که اکثر افراد در بازنشستگی به حدود 80 درصد حقوق فعلی خود نیاز دارند. هر چه زودتر اقدام به پس انداز کنید، از جادوی بهره مرکب، سود بیشتری به دست خواهید آورد.


7. نیازهای خانواده خود را در نظر بگیرید؛ برای محافظت از دارایی های خود و اطمینان از اینکه خواسته های شما در هنگام مرگ رعایت می شود، مطمئن شوید که وصیت نامه ای تنظیم کرده اید. شما همچنین باید نگاه دقیقی به بیمه داشته باشید و به طور دوره ای خط مشی خود را نیز مرور کنید تا مطمئن شوید که نیازهای خانواده شما را در مراحل مهم زندگی برآورده می کند.


تبلیغ در توییتر، جدید ترین سرویس خدمات نیلانت

ثروتمند شدن

ثروتمند شدن

نتیجه گیری


حسابداری شخصی اصطلاحی است که مدیریت پول و همچنین پس انداز و سرمایه گذاری را در بر می گیرد. بودجه بندی، بانکداری، بیمه، وام مسکن، سرمایه گذاری، برنامه ریزی بازنشستگی، و برنامه ریزی مالیات و املاک از چندین کاربرد های اصلی حسابداری شخصی به شمار می روند. اصطلاح حسابداری شخصی اغلب به صنعتی اشاره دارد که خدمات مالی را به افراد و خانواده ها به صورت مستقل ارائه می دهد و به آنها در رابطه با فرصت های مالی مختلف و سرمایه گذاری در زمینه های گوناگون، مشاوره می دهد. در این مقاله به حوزه های حسابداری شخصی و آموزش آن پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.


تبلیغات در اینستاگرام، جدید ترین سرویس خدمات نیلانت

کسب و کار شما، سرمایه شما است.


کسب و کار شما، منبع اصلی درآمد شما است. لذا توسعه و گسترش کسب و کار شما می بایست از مهم ترین اهداف شما باشد، در این جهت مجموعه نیلانت خدمات از قبیل خرید فالوور اینستاگرام، خدمات تیک تاک، خدمات دیسکورد، خرید فالوور توییتر و.... ارائه می دهد که می توانید استفاده کنید. نیلانت یک شرکت ارائه دهنده خدمات مبتنی بر وب است که در جهت توسعه کسب و کار شما کمک های شایانی به شما میکند. همچنین می توانید از دوره های آموزشی نیلانت استفاده کنید.